Михайло Крікунов
Михайло Крікунов - досвідчений консультант з питань маркетингу та ефективності і розвитку управління в бізнесі. Серед клієнтів корпоративних програм Михайла, реалізованих останнім часом, такі компанії, як UFuture, UFC, US Department of Commerce (SABIT), Valtech, Agricom, Danone, Kernel, ELEKS, CRH, BELOPST, VolWest Group, UBCG, Галнафтогаз, UNDP та ін.
Михайло Крікунов - Ph.D., доцент, дипломований маркетолог (Chartered Institute of Marketing, UK, 1999). Декан Київської бізнес-школи, голова правління агентства кластерного розвитку Clust-ua. Викладач, консультант з управління , маркетингу та економічного розвитку (кластерний підхід), топ-менеджер, фахівець-методолог навчання дорослих, розробник програм МВА, тренер корпоративних програм, бізнес / кар'єрний / науковий ментор. Має досвід більше 30 років управління і викладання, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів в області маркетингу та менеджменту.
Науковий співробітник International Economic Development Council (Вашингтон, США); візітінг-професор університету Нью-Брансвік, Канада, запрошений професор Варшавського університету імені Януша Корчака. Член Міжнародної асоціації лідерства, США, Британського товариства маркетингових досліджень, викладач бізнес-шкіл, тренер програм посольства США.
Спеціалізується на проблемах стратегічного розвитку, маркетингу та менеджменту, технологіях ефективного управління, створенні та розвитку галузевих кластерів, лідерстві в професійних сферах, розвитку мислення управлінців, застосуванні теорії складності в управлінні. Автор експериментальних методик навчання на основі experiential learning та arts-based learning. Часто виступає на національних і міжнародних професійних форумах і конференціях з проблем бізнес менеджменту, маркетингу та освіти. Автор понад 70 наукових праць, член команди міжнародного бестселера «Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers», Wiley, 2010 року.