Комунікація в системі державного управління

Комунікативні процеси у державному управлінні відіграють надзвичайно важливу роль в контексті підготовки та прийняття управлінських рішень, адже ключовою складовою виконання основних функцій управління (зокрема, планування, організації, керівництва та контролю) є саме обмін інформацією. У цьому курсі Ви дізнаєтесь про принципи спілкування в державному управлінні та більш детально розглянете граматичні й стилістичні особливості використання англійської мови в умовах проведення ділових зустрічей та переговорів. Навчальний курс розрахований для слухачів з рівнем володіння англійською мовою В2 та вище. Зокрема, після завершення курсу Ви зможете: - дати визначення терміну «державне управління» англійською мовою; - розповісти про обов’язки державного службовця англійською мовою; - вести розмову про особливості спілкування у сфері державного управління; - призначити ділову зустріч англійською мовою; - провести переговори англійською мовою. знатимете: - основні словосполучення та фрази для опису системи комунікацій у сфері державного управління; - основні граматичні конструкції для призначення зустрічей; - основні фрази для призначення зустрічей; - як поводити себе під час переговорів; - основну лексику проведення переговорів. Під час проходження курсу передбачено перегляд та прослуховування відповідних аудіо- й відеоматеріалів, тому бажано мати стабільний інтернет-сигнал та використовувати відповідну аудіогарнітуру. Разом з цим, додатковий матеріал, який розміщується в окремій папці, підготовлений з метою практичного його використання у повсякденній службовій діяльності та, у разі потреби, може бути роздрукованим або завантаженим у мобільний телефон.

Файли та матеріали

Додаток-до-курсу 11 червня 2021