Ділове писемне мовлення (Business e-communication in English)

Який найкращий спосіб написати офіційного листа – традиційний паперовий формат або ж за допомогою електронної пошти? Насправді, однозначної відповіді на це питання не існує. У деяких випадках має сенс спілкуватися електронною поштою, а в окремих випадках може виникнути необхідність й надіслати традиційний надрукований та підписаний лист. У рамках цього курсу Ви дізнаєтесь, від чого залежить вибір формату для ділової кореспонденції, які принципи та правила ділового писемного мовлення існують та які ключові моменти потрібно враховувати під час підготовки ділових листів. Навчальний курс розрахований на слухачів з рівнем володіння англійською мовою B1 і вище та допоможе Вам розвинути навички ділового писемного мовлення. Зокрема, після завершення курсу Ви зможете: написати діловий лист англійською мовою; написати електронний лист англійською мовою. знатимете: різницю між основними стилями письма; особливості написання листів / електронних повідомлень; основні лексичні одиниці ділового писемного спілкування. Під час проходження курсу передбачено перегляд та прослуховування відповідних аудіо- й відео матеріалів, тому бажано мати стабільний інтернет-сигнал та використовувати відповідну аудіогарнітуру. Додатково, у папці, розміщено файли зі списками корисних висловів та прикладів усталених кліше й виразів англійською мовою, які використовуються в діловому писемному мовленні. З метою практичного використання підготовленого матеріалу у повсякденній службовій діяльності рекомендується їх роздрукувати чи завантажити у мобільний телефон.

Файли та матеріали

Додаток-до-курсу 11 червня 2021