Тайм-менеджмент та побудова ефективної системи діяльності державних службовців Апарату Верховної Ради України

ЧЕТВЕРТИЙ модуль курсу “Розвиток персональної ефективності та управління часом співробітників АВРУ” продовжить знайомити вас з ТМ та побудовою ефективної системи діяльності державних службовців.

 

Саме в ураках цього модулю ви 

  • матимете змогу вивчити інструменти та заходи щодо більш ефективного використання часу, 

  • навчитеся визначати пріоритети,

  • боротися з “хронофагами”, що пожирають ваш час 

  • зрозумієте як впорядковувати контакти з підлеглими та колегами 

  • та ознайомитеся з критеріями і показниками ефективного управління, як наслідком роботи над підвищенням власної персональної ефективності.

 

В одному з уроків піде мова про те як ТМ може вплинути на побудову ефективної системи діяльності державних службовців, діяльність яких пов'язана саме з Апаратом Верховної Ради.

 

Чи замислювалися ви над тим, чому деяким людям вдається встигати все, а іншим ні, хоча всі ми однаково маємо 24 години в добі? Чому однакову справу ми можемо щоразу виконувати з різним результатом і з різним часом, витраченим на цю справу? Чому так багато надважливих термінових справ?  На ці та інші питання ви знайдете відповіді саме в уроках цього модулю. 

 

Я лиш попередньо скажу, що справа у вмінні уникати втрат часу, яке ми тренуватимемо вродовж заняття. Мова піде також і про типові помилки у використанні часу та способи їх уникнення. 

 

Важливим  є також, уміння вибудовувати відносини з підлеглими, стиль відносин з якими, досвід і підготовка самого керівника, його характер, темперамент визначає вибір тієї чи іншої форми впливу. 

 

Корисним буде дізнатися про ефективні методи підвищення продуктивності нарад, засідань та зборів, що являють собою різні форми участі співробітників у розгляді, обговоренні, вирішенні професійних питань, що в свою чергу позитивно впливають на корпоративний ТМ та персональну ефективність кожного з працівників організації.

Варто запам'ятати, що для керівника дуже важливо під час особистих контактів з підлеглими одержати від них нову і передати необхідну інформацію. Це потребує вміння так організувати і вести бесіду, щоб:

  • по–перше, завоювати довіру підлеглого і викликати його на відверту розмову, 

  • подруге, в зручний і зрозумілій формі передати йому необхідну інформацію, свій досвід роботи, підтримати корисну ініціативу тощо.

Особисті контакти керівника з підлеглими є важливою формою активізації взаємної діяльності, оскільки їхня ефективність багато в чому визначається станом їхніх відносин. Ці відносини ґрунтуються на таких принципах, дотримання яких полегшує контакти керівника, знижує рівень протистояння, створює передумови для об'єктивної оцінки діяльності і результатів. Також важливим, з точки зору особистої ефективності, є обізнаність щодо типових помилок у використанні часу, та способів їх вирішення. Значна частина нашого модулю присвячена вивченню таких недоліків і запровадженню типових способів їх вирішення.

 

Під час своєї діяльності керівникам необхідно приймати безліч рішень, які впливають на діяльність організації, тож слід також знати, які ж існують методи визначення пріоритетів. Про них ми і поговоримо в цьому модулі.

 

Так чи інакше на прийняття невдалих рішень впливають помилки зроблені управлінцем під час процесу прийняття рішення. Усвідомлене регулювання процесу прийняття управлінського рішення дозволяє впливати на якість управління в організаціях і попереджати помилки в управлінській діяльності.

 

В четвертому модулі вами буде розглянуте питання технології прийняття управлінських рішень, в комплексі з методами розробки та оптимізації альтернатив. Взагалі, визначення пріоритетів сприяє дотриманню певних термінів, мотивації керівника і його підлеглих, зменшенню ймовірності виникнення конфліктів і стресів.

 

Окремо слід сказати про важливість і необхідність прийняття змін, без яких прогресивний розвиток просто не можливий. Тож, технології управління організаційними змінами нами також будуть розглянуті у цьому модулі, так само як і аналіз критеріїв та показників ефективності управління.

 

Таким чином, можна зробити висновок, що «мистецтво встигати», ТМ, управління часом - одне з найнеобхідніших мистецтв для сучасної людини та будь-якої організації, а також є важливим інструментом для підвищення ефективності їх діяльності. Це також можна віднести і до фахівців, діяльність яких пов'язана із державною службою.

 

Завершальною частиною роботи з курсом по персональній ефективності та ТМ стане доступний та цікавий тест на визначення рівня оволодіння інформацією по даній темі.

 

Тож, вперед і хай щастить!