Основні засади організації роботи апаратів парламентів та їх працівників

ПЕРШИЙ модуль курсу “Розвиток персональної ефективності та управління часом співробітників АВРУ” дасть знання щодо основних засад організації роботи апаратів парламентів та їх працівників, а саме, ви матимете змогу:

  • ознайомитися з основними положеннями апарату парламенту;

  • дізнатися, що таке сучасна парламентська служба і які її функції; 

  • вивчити основні засади діяльності АВРУ;

  • прочитати про вітчизняний та зарубіжний досвід організації роботи апаратів парламентів та їх працівників;

  • дослідити фактори та способи оцінки ефективності роботи апарату;

  • розглянути види послуг, що надаються апаратами парламентів і шляхи їх реалізації;

  • а також прочитати багато цікавих фактів.

В одному з уроків у вас буде прекрасна можливість опанувати корпоративний ТМ в системі публічного управління. Оскільки до недавнього часу ТМ в основному розглядався лише стосовно окремої взятої людини, тобто кожен фахівець за власним бажанням міг застосувати методи підвищення  персональної ефективності, то на даний час безліч управлінських дисциплін та технологій стали на допомогу керівникам організацій і сприяють бути більш продуктивними, динамічними, встигати більше, укладатися в максимально стислі терміни. Тому корпоративний ТМ став однією з останніх світових тенденцій з впровадження системи ТМ в окремих організаціях, що безпосередньо підтримує проектний менеджмент, менеджмент якості та різні корпоративні інформаційні системи. 

Варто наголосити, що корпоративний ТМ перш за все орієнтований на формування ефективної системи взаємодії між підрозділами і посадовими особами організації і передбачає широке застосування локальних мереж та інформаційних технологій в процесі професійної діяльності. Тому, знання основних принципів впровадження корпоративного ТМ в державних установах, алгоритмів налаштування цього процесу та норми його реалізації стануть тою частиною знань, що допоможуть у теорії та практиці. 

Важливим питанням першого модулю, на яке раджу звернути особливу увагу, є урок планування ефективної кар'єри на державній службі. Через призму соціальної значимості та “жаги успіху” індивіда, з допомогою психологічних характеристик та концепцій людини, ви матимете змогу поглянути на процес побудови власної кар'єри та набудете навичок найважливішого механізму реалізації потреб, такий як цілепокладання. 

Методи та методики, що є найбільш поширеними варіантами визначення життєвих цілей, стануть чудовим доповненням до отриманих знань по першому модулю курсу персональної ефективності. 

 

Підсумком роботи у цій частині курсу стане тест, який допоможе вам закріпити отримані знання.