Підготовка та проведення телефонних переговорів англійською мовою (Telephone Calls in Business Communication)

Незважаючи на стрімкі зміни технологій протягом багатьох років, важливість телефонного зв'язку в ділових стосунках все ще залишається. Перевагами такого спілкування з колегами в багатьох випадках є більш ефективний та доречний формат, а також значна економія часу. Проте, в даному контексті існують свої правила та принципи. У рамках цього курсу Ви розглянете правила телефонного етикету та способи здійснення ефективного телефонного дзвінка. Разом з тим, ознайомитеся з особливостями проведення аудіо / відео конференції та вивчите необхідний лексичний мінімум для проведення телефонних переговорів англійською мовою. Навчальний курс розрахований на слухачів з рівнем володіння англійською мовою А2 та вище. Зокрема, після завершення курсу Ви зможете: - відповісти на телефонний дзвінок англійською мовою; - попросити передзвонити англійською мовою; - повідомити привід для дзвінка англійською мовою; - залишити повідомлення англійською мовою; - завершити дзвінок англійською мовою. знатимете: - переваги телефонного зв’язку над іншими формами комунікації; - основні правила телефонного етикету; - основні правила проведення аудіо / відео конференцій; - основні лексичні одиниці для спілкування по телефону. Під час проходження курсу передбачено перегляд та прослуховування відповідних аудіо- й відео матеріалів, тому бажано мати стабільний інтернет-сигнал та використовувати відповідну аудіогарнітуру. Додатково, у папці, розміщено файли зі списками корисних висловів англійською мовою, які використовуються під час телефонної розмови. З метою практичного використання підготовленого матеріалу у повсякденній службовій діяльності рекомендується їх роздрукувати чи завантажити у мобільний телефон.

Файли та матеріали

Додаток-до-курсу 11 червня 2021